سه شنبه , ۱۷ تیر , ۱۴۰۴

سه شنبه , ۱۷ تیر , ۱۴۰۴

Monday , 7 July , 2025
رسانه‌ها حس تعلق خاطر شهروندان به شهر اهواز را افزایش می‌دهند

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز:
رسانه‌ها حس تعلق خاطر شهروندان به شهر را افزایش می‌دهند

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز در اختتامیه ششمین جشنواره شهر و رسانه گفت: با توجه به اهمیت این جشنواره، ردیفی برای استمرار آن مشخص شده و برگزاری آن به‌صورت ملی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سروش بزاز یادآور شد: رسانه‌ها با قلم خود حس تعلق شهروندان به شهر را افزایش می‌دهند و همواره در تمامی عرصه‌های خدمت‌رسانی به شهروندان در کنار مجموعه شهرداری بوده‌اند.

وی تصریح کرد: اگر در زمینه پروژه‌های شهری سخنی می‌گوییم، تنها با هدف ارتقای شهر است تا آمار و اخبار مناسب و امیدآفرین به کشور منتقل شود.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اهواز با اشاره به برخی از فعالیت‌های این مجموعه در ۲ سال اخیر گفت: از ۲ سال گذشته تاکنون حدود یکصد معبر نام‌گذاری شده، بیش از یک هزار برنامه رادیویی در بازه زمانی ۲۰ ماه برگزار شده و نورپردازی عرشه‌ها و سطح شهر و ساخت یک هزار تابلوی معبر نیز انجام شده است.

اخبار مرتبط

https://kalamesanat.ir/?p=2836

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سخنان سردبیر
گزارش

رشد ۱۵۴ درصدی سود خالص پتروشیمی مارون در سال مالی ۱۴۰۳

شرکت پتروشیمی مارون در سال مالی ۱۴۰۳ با ثبت افزایش ۱۵ درصدی در تولید و فروش، به درآمد و سود قابل توجهی دست یافت. این شرکت توانست در این دوره ۲.۶۴۶ میلیون تن محصولات تولید کند و حدود ۵۸ هزار میلیارد تومان فروش داشته باشد، که نسبت به سال قبل رشد چشمگیری نشان می‌دهد.

یادداشت

رشد ۱۵۴ درصدی سود خالص پتروشیمی مارون در سال مالی ۱۴۰۳

شرکت پتروشیمی مارون در سال مالی ۱۴۰۳ با ثبت افزایش ۱۵ درصدی در تولید و فروش، به درآمد و سود قابل توجهی دست یافت. این شرکت توانست در این دوره ۲.۶۴۶ میلیون تن محصولات تولید کند و حدود ۵۸ هزار میلیارد تومان فروش داشته باشد، که نسبت به سال قبل رشد چشمگیری نشان می‌دهد.

اخبار خوزستان
آرشیو