پایگاه خبری کلام صنعت، حاجی پور بیان داشت: بیشترین حوادث ثبت شدهی در بخش فاضلاب،انسداد و گرفتگی و در بخش آب، شکستگی انشعاب بالاترین تماسهای ثبت شده در سیستم حوادث و اتفاقات بوده است.
حاجی پور بر ارتقا تجهیزات این مرکز تاکید کرد و گفت: دریافت اطلاعات مورد نیاز مشتریان در مواقع مختلف به منظور حفظ رضایت آنان موضوع مهمی است که شرکت آبفا باید همیشه مد نظر قرار دهند ،بهمین منظور جهت اتقاء مرکز با توجه به نیاز مشتریکن نرم افزارهای CRM .IVR بروز تهیه ودر آینده نزدیک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
مدیر مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب و وجود تنش آبی گفت: برای عبور از تنش آبی کارشناسان مرکز با ارائه مشاوره از شهروندان از آنها تقاضا میشود که نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.
یک پاسخ
Hi,
I hope this email finds you well.
I’m reaching out as I’ve been impressed with the content on kalamesanat.ir. We’re offering a unique opportunity to enhance your online presence with a high-quality backlink from our website. We boast strong domain metrics with a Domain Authority (DA) of 64 (Moz) and a Domain Rating (DR) of 30 (Ahrefs).
We offer flexible options, including guest posting, content creation, and strategic link insertions, all designed to significantly boost your SEO and drive targeted traffic.
If you’re interested in boosting your site’s SEO, please let us know. If this isn’t a good fit for you, no problem, just delete this email.
Looking forward to the possibility of collaborating.
Kind Regards
Ellie